«Miks on nii, et Eestis peab Rimi kampaaniakleepse koguma 40 tükki, kuid näiteks Riias on vaja ainult 30 kleepsu? Pott on seejuures sama hinnaga,» uurib Tarbija24 lugeja.
Lugeja küsib: miks Rimi laseb eestlastel rohkem vaeva näha kui lätlastel?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab Rimi Eesti Food pressiesindaja Katrin Bats.
Lätis kehtis möödunud aastal, mil Fontignac kleebisekampaania Rimides algas, veel Läti kohalik valuuta. Pottide kampaaniahindhind on kõikidele Balti riikide Rimi kauplustele sama. Otsuse, millise summa eest nad kleebiseid väljastavad, teevad koostöös hankija ning iga maa esindaja. Lätis tehti otsus just selliselt, et kleebiseid väljastati möödunud aastal 5 lati eest, nüüd aga arvestatakse vajalikuks ostusummaks 7 eurot ning koguma peab 30 kleebist. Eestis otsustati kampaania lahendada selliselt, et kleebise saamiseks vajalik ostusumma on 5 eurot ning koguda tuleb 40 kleebist. Mõlemal juhul kujuneb ostude summa enam-vähem sarnaseks.