Kiievi lähedalt pärit Jan Koum (37) emigreerus teismelisena koos emaga Californiasse, kus oma töist karjääri alustas koristajana toidupoes. Ülikool jäi tal küll kaks nädalat pärast Yahoo!-s töö alustamist pooleli, samas õppis Koum just Yahoo!-s vihkama internetihiiglaste ärituuma ehk tüütuid reklaame.
Koristajast miljardäriks
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
2009. aastal loodud sõnumiteenuse WhatsApp puhul jäid reklaamid kuvamata, liigsed kellad-viled olemata ning PR- ja turundusinimesed palkamata, kuna fookuses oli kasutajasõbralikkus ning usk, et hästiarendatud toode müüb end ise.
Kas Twitterist kaks korda suurem kasutajate arv ehk pea 500 miljonit inimest on väärt 19 miljardit dollarit, mille omal ajal Koumi palkamisest loobunud Facebook ettevõtte eest välja käib, on küsitav, kuid järjekordne iduettevõtjaid inspireeriv edulugu on igal juhul sündinud.