Sireti väitel hakkis tema telepilt mitu kuud ning saamata Starmanilt mingitki lahendust, otsustas pere lepingu lõpetada.
Hakkiv telepilt sundis klienti Starmanist loobuma
«Pilt pidevalt hakkis, mistõttu ei saanud me üldse normaalselt tasulisi kanaleid vaadata,» nentis Siret. «Selle asemel, et probleemi lahendada ja mingitki huvi üles näidata või lahendusi pakkuda, on neil ilmselgelt ükskõik.»
Siret helistas korduvalt infosse ning maja juures olevat käinud ka tehnik. «Aga edasi? Pilt ikka ju ei näidanud ja mitte mingit tagasisidet, mida tehnik tegi, kas ta sai üldse midagi teha ning mida me üldse edasi peaksime tegema,» sõnas ta pahaselt.
Kuna probleemile Siret mingit lahendust ei saanud, otsustati leping lõpetada. «Ja seda nad ei üritanud kuidagi mingi lahendusega takistada. Teistel, kellel on ka Starman, nendel vist peaks nüüd töötama, vähemalt ühel neist,» rääkis naine. Ta uuris ühe majaelaniku käest, kes olevat öelnud, et oli ka Starmanile kirjutanud ning telekapilt tehti kaugjuhtimisel kohe korda.
«Samas meie vaidlesime nendega mitmel korral ja öeldi, et pole nende probleem ja nemad ei saa midagi teha, aga tegelikult oli ilmselt probleemilahendus väga lihtne,» tõdes Siret.
Starmani kommunikatsioonijuhi Kristi Reilandi sõnul oli klient Starmani poole pöördunud murega, et telepilt hakib, jaanuari teises pooles. «Klient kasutas meie poolt pakutavat teleteenust, kuid korteriühistu poolt ehitatud ja ühistu poolt hooldatava võrgu baasil,» selgitas Reiland, kelle sõnul viitab kliendi poolt kirjeldatud mure telerisse jõudva signaali kvaliteedi probleemidele.
«Seda mure paraku ei saa lahendada kaugjuhtimise teel ja suure tõenäosusega on see seotud korteriühistu poolt ehitatud kaabelvõrguga,» nentis Reiland. «Oleme kliendile pakkunud hooldustehniku visiiti ja teenuste vahetust meie poolt ehitatud ja hooldataval kaabelvõrgul põhineva DigiTV vastu, kuid klient on kõikidest pakutud lahendustest keeldunud,» kinnitas ta.
Ta lisas, et juhul kui on tegemist korteriühistu poolt ehitatud ja hallatava võrguga, siis paraku ei saa nemad kvaliteedi eest vastutada.
«Mis puudutab teise majaelaniku väidet, et tema mure lahendati kaugjuhtimise teel ära, siis seda me ei saa kommenteerida, kuna puudub viide konkreetsele kliendile. Teisel kliendil võis olla hoopis erinev probleem,» märkis Reiland.