Briti suurim rõivaste jaemüüja Marks & Spencer lõi uue ostukeskkonna, mis vahetab välja endise Amazoni platvormi aastast 2007. Uuenduse tegemiseks kulus mitu aastat ning tegu on suure investeeringuga.
Tuntud Briti rõivapoe uus ostukeskkond maksab miljoneid
See on alustalaks strateegiale, millega püütakse taastada peaaegu kümneaastane turuosa vähenemine oma kõige tulusamas äris, kirjutab Telegraph. «Me tahame omada autot, mitte seda rentida,» ütles Laura Wade-Gery, kes vastutab uue platvormi arenduse eest.
Marks & Spenceri tegevjuht Marc Bollandil on suured lootused seoses uue veebilehega, mille arendus on kestnud kolm aastat ja millesse on investeeritud miljoneid. Ta loodab, et see teeb Marks & Spencer’ist «multikanali», võimaldades klientidega ühenduses olla läbi poodide, interneti ja mobiiliseadmete.
Wade-Gery sõnul pakub uus sait klientidele paremat sirvimiskogemust ja täiustatud ostuprotsessi.
Näiteks on saidil tooted kuni kaks korda suuremad kui endisel veebilehel, neid saab suurendada, näeb videona jne.
Uus veebileht täiendab Marks & Spenceri hiiglaslikku e-kaubanduse keskust, mis avati mullu mais.
Vaata poe kodulehte siit.