Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Tuntud Briti rõivapoe uus ostukeskkond maksab miljoneid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Firma Marks & Spencer kauplus Kesk-Londonis.
Firma Marks & Spencer kauplus Kesk-Londonis. Foto: AFP

Briti suurim rõivaste jaemüüja Marks & Spencer lõi uue ostukeskkonna, mis vahetab välja endise Amazoni platvormi aastast 2007. Uuenduse tegemiseks kulus mitu aastat ning tegu on suure investeeringuga.

See on alustalaks strateegiale, millega püütakse taastada peaaegu kümneaastane turuosa vähenemine oma kõige tulusamas äris, kirjutab Telegraph. «Me tahame omada autot, mitte seda rentida,» ütles Laura Wade-Gery, kes vastutab uue platvormi arenduse eest.

Marks & Spenceri tegevjuht Marc Bollandil on suured lootused seoses uue veebilehega, mille arendus on kestnud kolm aastat ja millesse on investeeritud miljoneid. Ta loodab, et see teeb Marks & Spencer’ist «multikanali», võimaldades klientidega ühenduses olla läbi poodide, interneti ja mobiiliseadmete.

Wade-Gery sõnul pakub uus sait klientidele paremat sirvimiskogemust ja täiustatud ostuprotsessi.

Näiteks on saidil tooted kuni kaks korda suuremad kui endisel veebilehel, neid saab suurendada, näeb videona jne.

Uus veebileht täiendab Marks & Spenceri hiiglaslikku e-kaubanduse keskust, mis avati mullu mais.

Vaata poe kodulehte siit.

Märksõnad

Tagasi üles