Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Klient ajas sissemakseautomaadi ise rikki

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
SEB panga sularahaautomaat.
SEB panga sularahaautomaat. Foto: Elmo Riig / Sakala

SEB selgitas, et klient, kes sissemakseautomaati paigutatud sularaha enam arvelt kätte ei saanud, sisestas selle masinasse koos võõrkehaga, mille tõttu automaat töö katkestas ja tehnikute abi vajas.

Tänaseks on Sandra (20) oma raha kontole saanud. SEB kommunikatsioonijuht Evelin Allas kinnitas Tarbija24-le, et rikke kõrvaldamine võtabki keskmiselt aega kolm päeva. Allas lisas, et soovitab klientidel sularaha eelnevalt läbi vaadata, kontrollimaks, et selle vahel ei oleks võõrkeha – kirjaklambrit, poodide reklaamkleepse, dokumente jne.

7. veebruaril pani Sandra SEB sularaha sissemakse automaati 400 eurot, kuid võõrkeha sisestamise tõttu kupüürid tema arvele ei jõudnud. Pangast öeldi naisele, et raha tagastamine võib aega võtta kuni kaks nädalat.

«Minu jaoks on panga suhtumine lausa uskumatu, kuna ma tõesti panin oma raha viimse kui sendini automaati,» rääkis pettunud Sandra toona Õhtulehele, et ei osanud ette kujutadagi, et jääb enne nädalavahetust kogu rahast ilma.

SEB kommunikatsioonijuht Evelin Allas ütles, et enamik juhtumeid leiavad lahenduse hiljemalt kolme päeva jooksul, 1-2 nädalat kulub tegelikult väga harva.

Automaadi rikke võivad põhjustada Allase sõnul nii ilmastikuolud, automaati sattunud võõrkeha kui ka valesti sisestatud, kokkuvolditud, rebitud, teibitud või muul moel deformeerunud rahatähed ning ta soovitab raha sisestada kahes osas.

Tagasi üles