/nginx/o/2014/01/26/2775926t1h5c77.jpg)
Swedbank teatas täna oma klientidele, et alates 10. veebruarist ei ole tehnilise probleemi tõttu otsekorraldust asendavad e-arved automaatselt tasutud.
Swedbank teatas täna oma klientidele, et alates 10. veebruarist ei ole tehnilise probleemi tõttu otsekorraldust asendavad e-arved automaatselt tasutud.
«Tegeleme probleemi lahendamisega ja maksame tasumata jäänud arved esimesel võimalusel,» teatas pank. «Soovitame klientidele, kellele on oluline, et arve saaks kohe tasutud, algatada makse ise internetipangas e-arve vormilt «Maksan» nupu alt. Selliselt makset sooritades pank e-arve püsimakse lepingu alusel arvet teistkordselt ei tasu.»
Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivaski sõnul tegelevad nad probleemi lahendamisega ja loodavad e-arved tööle saada paari tunni jooksul.