Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Elisa eksitas kliente

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Elisa esindus Viru keskuses.
Elisa esindus Viru keskuses. Foto: Toomas Huik / Postimees

Tarbija24 lugeja Üllar avastas, et telefoniarvele kontaktaadressina märgitud e-mail ei olegi tegelikult kasutuses. Elisa palub klientide käest vabandust ja lisab, et järgmise kuu arvetel segadust enam ei esine.

Jaanuarikuu arvelt nägi Üllar Elisa kontaktaadressi: info@elisa.ee. Kui ta aga sellele aadressile kirja saatis, saabus talle vastu hoopis teine e-mail, mis teatas, et «kahjuks pole antud e-mail kasutuses ja sellele saabunud kirjale ei vastata». Seejärel soovitas Elisa kirja saata hoopis teisele aadressile. «Miks teenusepakkuja tekitab alatasa olukordi, et kliendi aega raisata ja teda jooksutada?» pahandas Üllar.

Elisa palus vabandust, et taoline olukord tekkis. «Muutsime klientidele kiirema ja parema teenindamise tagamiseks jaanuarikuus klienditeenindusprotsessi,» põhjendas Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski.

«Ootame klientide kõnesid arvete teemal edaspidi otse Elisa klienditeeninduse numbril 6 600 600, kust meie klient saab oluliselt rutemini vastuse või lahenduse oma murele,» märkis Raiski. Klientide järgmise kuu arvetel sel korral erandlikult segadust tekitanud meiliaadressi suhtekorraldusjuhi kinnitusel enam ei ole.

Tagasi üles