Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Elroni reisija jääb rongi hilinemisel hätta

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Elroni rongi infoteler.
Elroni rongi infoteler. Foto: Enn Hallik

Elroni rongide infotelerid näitavad sõidu ajal reisi põhiplaani ning hilinemise korral võib reisija hätta jääda, sest reaalajas saab infot edastada ainult juht.

7. veebruaril kell 8.19 Keilast Nõmmele suundunud elektrirongis sõitnud reisija avastas, et kui rong hilines, siis näitasid tablood kellaaegu sõiduplaani järgi, millest rong ometi maas on – reaalajas kellaaegu ei näinud.

Elroni infospetsialist Raili Maarja Mänd sõnas, et antud rongi hilines tehnilise rikke tõttu. Rikkega rong vahetati Pääsküla peatuses välja ning väljavahetamiseks kulus veidi üle 10 minuti.

«Meie rongide infotelerid kuvavad toimuva reisi põhiplaani ega ole üles ehitatud viisil näitamaks muid kellaaegu. Küll on juhil kohustus läbi infosüsteemi reisijaid teavitada hilinemise põhjustest ja võimalusel prognoositavast kestvusest,» selgitas Mänd.

31. jaanuaril seisis Elroni rong Jõgeva jaamas juba poolteist tundi. «Olen kuuekuuse lapsega rongis kinni ja tahan Tartusse jõuda. Väljas on -20 kraadi ja inimesed ootavad Tartus vastas. See pole normaalne,» teatas tookord reisija sõidu ajal.

Mänd nentis, et Elroni rong seisis Jõgeva jaamas teise operaatori (kaubarongi) veduril tekkinud tehnilise rikke tõttu kokku ligi poolteist tundi. «Kogu seismise aja töötas rong ettenähtult – st küte, valgustus jms. Vastavalt meie piletihüvitamise korrale hüvitame ka pileti maksumuse, kui kolmanda osapoole tõttu hilineb meie rong 60 või enam minutit,» märkis Mänd.

Tagasi üles