Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Lugejat ehmatas Maksimarketis müügil olev juust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Eesti juust.
Illustratiivne foto.
Eesti juust. Illustratiivne foto. Foto: Mihkel Maripuu

Tarbija24 lugejat ehmatas möödunud nädalal Tartu Lõunakeskuse Maksimarketis müügil olev riknev juust.

«Ei oleks uskunud, et sellises suures poes võib midagi sellist kohata,» kirjutas lugeja.

Eesti Tarbijateühistute Keskühistu (ETK) turundusdirektor Andres Lember kinnitas, et kaubakäitluses vigu ei ole tehtud.

«Tartu Tarbijate Kooperatiiv on pöördunud tootja poole, et saada nendepoolne selgitus,» kinnitas Lember, kes ühtlasi palus vabandust ka tarbija ees ning palus edaspidi ebakvaliteetse kauba leidmisest teavitada kaupluse personali.

Eesti Juustu tootja Estover selgitas, et müügiesindaja külastas kauplust ning toimetas praaktoote ettevõtteni.

«Kahjuks tuleb meil siinkohal tunnistada omapoolset eksimust. Mis puutub hallitavatesse toodetesse, siis paki lähemal vaatlusel selgus, et pakend on kannatada saanud – sulamisjäljed, auk pakendi alumises kihis,» seisab Estoveri kirjas.

Õhu juurdepääs juustule põhjustab toote hallitamise. Selline asi on suure tõenäosusega juhtunud pakendi vormimisprotsessis (kile on kortsunud). Praeguseks hetkeks on see tootmisprotsessi osa kindluse mõttes tehniliselt üle kontrollitud, kinnitab Estover.

Estover kontrollis antud toote partii liikumisi ja tootmise seirelehtesid, kõrvalekaldeid kvaliteedist ei täheldanud. Seetõttu arvatakse, et tegu on üksikjuhtumiga.

Tagasi üles