Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

UK abordikliiniku reklaam pani vaatajad kaebusi esitama

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Loode
Loode Foto: SCANPIX

Suurbritannias esilinastus nädala alguses reklaam abordikliinikust. Paari päevaga esitati reklaami kohta reklaamijärelevalvesse 375 kaebust.

Seksuaalse tervishoiu teenust pakkuv heategevusorganisatsioon Marie Stopes International lansseeris esmaspäeval reklaami, kus pakutakse abi rasedatele naistele, kes pole veel otsustanud, mida edasi teha, kirjutas Marketing Week.

Osas kaebustes, mis reklaami kohta esitatud, väidetakse, et tegemist on eksitava sõnumi jagamisega, kuna ei väljendata täpselt seda, et kliinik pakub ka aborditeenust.

Samuti on osa kaebuse esitanud inimesi öelnud, et tegemist on solvava reklaamiga.

Reklaamis ütleb sellele peale lugeja, et juhul kui naine on rase ja ei tea, mida teha, tasuks tal külastada Marie Stopes Internationali, sest sealt saab abi.

Reklaamijärelevalve eestkõneleja sõnul võetakse reklaami analüüsimise puhul kindlasti arvesse ülikiiret kaebuste esitamist ning otsustatakse seejärel, milliseid samme edasi astutakse.

Marie Stopsi sõnul on nad loonud «revolutsioonilise reklaami» sest eelnevalt oli sõltumatu uuring näidanud, et ainult 42 protsenti UKs elavatest täiskasvanutest teadis, kust saab teemakohast abi spetsialistilt.

Muuhulgas esitas UK sündimata laste kaitseks loodud organisatsioon, et kaebab kliiniku reklaami eest kohtusse.

Vaata reklaami.

Tagasi üles