Tulbi spordiklubi sulges eelmisel nädalal päevapealt oma uksed, mistõttu ei pääse kliendid enam ostetud kuukaartidega treenima. Klubi Tarbija24 kõnedele ja kirjadele ei vastanud.
Kliendid ei pääse päevapealt suletud spordiklubisse
28. jaanuaril teatas Tulbi spordiklubi oma Facebooki lehel: «Tulbi spordiklubis on avarii. Tänased rühmatreeningud jäävad ära. Edaspidine info kajastub kodulehel ja Facebookis.» Postituse all uuris klient, kas ta jõusaali saab minna ning klubi vastas, et ei, klubi on kinni. 29. jaanuaril teatas spordiklubi veelkord, et on suletud ning edaspidine info on tulekul. Rohkem pole klubi enam postitanud.
Alates 30. jaanuarist proovis Tarbija24 spordiklubiga korduvalt telefonitsi kontakti saada, kuid edasi suunatud numbritele pole tänaseni keegi vastanud. Ka ei vasta klubi e-mailile, samuti mitte Facebookis. Kontakti pole õnnestunud saada ka treeneriga.
Küll aga reageerib klubi kümnete klientide Facebooki kirjadele. 29. jaanuaril soovib üks klient teada, et kui tegemist on pankrotiga, siis kas ta saab oma kuukaardi eest raha tagasi. Spordiklubi nendib, et ei saa hetkel sellele küsimusele vastata. «Kui maja omanik uue juhataja leiab, siis kindlasti tema vastab teile,» paljastab postitus.
Nõnda jääb mulje, et avariid spordiklubis tegelikult polegi. «Mingit avariid siis tegelikult ikka pole?» soovib üks klient teada. Teda toetab järgmine: «Siirad vabandused ja lahendus olukorrale on väga usutavad, kui klientidele on pankroti asemel teada antud valed mingist avariist…»
Spordiklubi kinnitab siiski, et avarii on olnud. Nimelt tõdeb ennast klubi juhatajana esitlev kirjutaja postituses, et elektri ja vee keeras kinni majaomanik. «Mina kui Tulbi Spordiklubi juhataja ei saa kahjuks vastutada, kui majaomanik keerab mulle.» Juhataja kirjutab, et kui ta teatas omanikele muudatustest (ei täpsusta, millistest – toim), siis otsustas omanik kraanid kinni keerata ja elektri välja lülitada. Samas otsib omanik viimased kuu aega justkui klubile uut juhatajat.
Spordiklubi kinnitab Facebookis, et kõiki kuukaarte pikendatakse suletud aja ulatuses. Pahased kliendid kirjutavad ka sel nädalal, miks avariiga nii kaua läheb ja kas tegu pole siiski pankrotiga – vastuseid nad nendele kirjadele enam ei saa.