Tema sõnul peaks iga teenindusasutus mõtlema nagu iPhone'i loojad ehk et inimesel oleks seadet või teenust võimalik kasutada loogilisi valikuid tehes ilma instruktsioonita ja saada sellest maksimaalne nauding. «See on nagu sa oleksid sõbra kodus ja ja sul tuleb üles leida kõik kahvlid ning potid-pannid ilma abi palumata. Tavalise teenuse puhul jääd sa hätta, hästi disainitud teenuse puhul leiad nad kiiresti ilma abi palumata üles,» rääkis ta.
Võimalike kitsaskohtadena nimetas ta näiteks Kaubamaja üle 20- kraadist sisetemperatuuri, mis eeldab särgiväel olemist, kuid ei sobi talvel kasukatesse riietunud klientidele. Vastukaaluks nimetas Karu Hortese aianduskeskust, kus müüjad on riides soojalt, temperatuur on siseruumides palju madalam ja klientidel ei hakka välisriietes palav.
Tavaliselt ehk mitte kliendikeskselt disainitud teenuste hulgas nimetas ta nii Eestis kui Lätis nähtud liikluskorralduse muutust puudutavaid märke, mis sageli on paigaldatud liiga lähedale ümbersõidu või mahakeeramise kohale nii, et autojuhid ei jõua hoiatavale sildile reageerida.
Täiustamist vajavad teenused puudutavad Markko Karu sõnul ka hüpermarketitesse paigaldatud infotahvleid, mis asuvad välisuste juures, kuid ei aita inimesi, kes eksivad kaupluses ära pigem kaubanduskeskuse keskel.
Karu rääkis, et enamasti tekivad nn tavalised teenused siis, kui iga spetsialist arendab teenust oma professionaalsest lähtekohast, aga puudub üldine laiem pilk kasutaja seisukohast ja keegi ei taha kasutajamugavuse eest vastutada. Karu rääks, et kui Pärnu maanteel remonditi asfalti ja paigaldati uued vihmaveerestid, siis paigaldati need pikivagudega sõidusuunaga paralleelselt ja ratturid sõitsid järgimööda neisse vagudesse sisse, kaotasid juhitavuse ja kukkusid. «Me sõbraga nägime neid reste, pidasime rattad kinni, rääkisime töömeestele sellest probleemist. Nad ütlesid, et nad on probleemist teadlikud, sest mitmed ratturid on juba peatunud. Siis tuli töödejuhataja ja teatas, et nemad tegelevad märgistustöödega ja nemad reste ümber ei tõsta,» meenutas Karu. «Palju teenuse parendamiseks vajaminevat infot läheb kaotsi keskastme juhtide juures, sest see pole nende teema.»