Valiku peamiseks kriteeriumiks osutus pakkumiste hind, mis oli Turu-uuringute ja Mediaresearchi puhul kõige soodsam. Konkursi komitee on seisukohal, et kõik teise vooru jõudnud pakkumised võimaldaksid Eesti teleturu kõrgekvaliteedilist uurimist.
EMOL kuulutas Eesti vaatajauuringu konkursi välja 8. augustil 2013 eesmärgiga leida pakkuja Eesti teleturu uurimiseks aastatel 2015-2023. Konkursil osalesid AS Elion, GfK, Nielsen ja Turu-uuringute AS koos Mediaresearchiga.
TNS Emori esindaja kinnitusel jätkavad nad seniste teleuuringute tegemist, mistõttu pole nende klientidel põhjust muretseda.
EMOLi missiooniks on meedia reklaamituru valdkonna areng ning selle tagamine uuringukonkursside abil, mille eesmärgiks on avatud ja selge turukeskkonna loomine. EMOLi esimene uuringukonkurss oli Eesti Lugejauuringu läbiviija leidmiseks aastateks 2012-2016.
EMOL ühendab endas meediareklaami turul tegutsevate ettevõtete esindusorganisatsioone Eesti Ringhäälingute Liit (ERL), Eesti Ajalehtede Liit (EALL), Eesti Ajakirjade Liit (EAL) ja Eesti Meediaagentuuride Liit (EMAL).