Elektroonikatootja pakub üksikisikutele, kogukondadele ja äridele võimalust muuta linnad paremaks elupaigaks.
Philips jagab linnadele 125 000 eurot elu parandamiseks
Philips meediapartneriteks projekti juures on CNN International ja selle USA sõsarkanal HLN, kes jagavad Elamiskõlbulike Linnade auhinna raames välja 125 000 eurot, kirjutas Marketing Magazine.
CNN Internationali reklaamimüügi osakonna asepresident Max Raveni sõnul on Philipsiga koos välja töötatud mitmetasandilise platvormi abil võimalik püüda publiku pühendumust ning Philips püüabki oma eesmärgiga viia inimesed nii kaugele, et need hakkaksid oma kodukandist rohkem hoolima.
«Luues koos CNN-iga Elamiskõlbulike Linnade Auhinna, saab Philips seeläbi luua kaubamärgiga keskkonna, kus saab pidevalt pidada dialoogi sihtgrupiga,“ lisas Raven.
Ideid oma kodukandi paremaks muutmise osas saab esitada kolmes kategoorias: «Heaolu väljas», «Iseseisev elu» ja «Tervislik eluviis tööl ja kodus».
Parimat ideed premeeritakse 75 000 euroga ja kaks täiendavat 25 000 eutot jagatakse nende kategooriate parimate vahel välja, kes ei kuulunud peaauhinna saanuga samasse kategooriasse.