Auhinda tuleb festivalile vastu võtma Unileveri turundus- ja kommunikatsioonijuht Keith Weed.
Cannes Lions nimetas Unileveri aasta reklaamijaks
57. Cannes Lions Rahvusvahelise Reklaamifestivali poolt valiti aasta reklaamijaks Angelo-Dutch Grupi alla kuuluv Unilever, mida tuntakse mõningate maailma populaarsemate toitude, jookide ja tarbe- ning hügieenikaupade tootjana.
Tegemist on olulise tunnustusega reklaamijatele, kes paistavad silma oma inspireerivate ja innovatsiooniliste lahendustega ja kes innustavad reklaamiagentuure olema veelgi loovamad.
Unilever võitis oma esimese Cannes Lions auhinna 1961. aastal Omo pesupulbri eest. Kokku on ettevõte aastate jooksul saanud ligi 200 Lions auhinda.
2002. aastal võideti Meedia grand prix Magnum 7 Deadly Sins Give In To It eest ja 2007. aastal võideti nii Cyber kui ka Film grand prix Dove’i reklaami eest.
«Tegemist on ühe maailma suurima tarbekaupade ettevõttega, mis puudutab miljoneid inimesi üle maailma oma Unileveri kaubamärkide reklaamidega. Aastate jooksul on nende turundus hõlmanud loovust ja innovatsiooni, mida juhib võimas töö, mille agentuurid loonud on. Cannes Lions on rõõmus, et saab aasta reklaamija auhinna anda üle Unileverile,»ütles festivali esimees Terry Savage.
Unileveri turundusdirektor Keith Weed tõdes, et nende jaoks on see suur au.
«Me oleme tänu pikaajalistele suhetele oma agentuuridega saanud ehitada ja välja töötada köitvaid ja tõhusaid reklaamikampaaniaid.»
Unilever on maailma üks juhtivaid tarbekaupade tootjaid, kellel on tugevad juured rohkem kui sajas riigis. Iga päev kasutab Unileveri tooteid umbes kaks miljardit inimest. Ettevõttele kuulub üle 400 toote.
Ettevõtte toodete hulka kuuluvad näiteks Omo, Lipton, Dove, Axe/Lynx, Knorr, Hellmann’s, Wall’s jäätis, Flora/Becel, Vaseline, Surf ja Cif.
Aasta reklaamija auhind antakse Keith Weedile üle Cannes'is 26. juunil toimuval auhinnatseremoonial.