Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tallinki pidev hilinemine nörritab reisijaid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Tallinki alus Tallinna lahel.
Tallinki alus Tallinna lahel. Foto: Küllike Rooväli / Postimees

Sõitjad on pahased, et Tallinki laevad ei suuda graafikust kinni pidada. Ettevõtte põhjendab seda remonttöödega.

«Kõige tavalisem on see, et merereisi alguses või keskel teavitatakse reisijaid, et laev saabub 15 minutit hiljem, kuigi laev sai sadamast väljuda isegi kaheksa minutit varem,» kirjeldas Tallinki laeval toimuvat Tarbija24 lugeja Peeter. Tema sõnul ei korvata hilinemist reisijatele mitte millegagi ning kõige hullem olevat olukord just viimaste väljumistega, kui laev ei pea järgmisele reisile minema. «Piletite hinda osati uuest aastast küll tõsta, aga kvaliteet kukub alatasa oma hilinemistega,» on ta pahane.

Tallink Grupi turundus- ja müügijuhi  Marina Jõgi sõnul toimuvad Tallinki kiirlaevadel Star ja Superstar jaanuaris ja veebruaris, kui laevade graafik on tipphooajast harvem (6 reisi asemel päevas 5 reisi), laeva peamasinate plaaniline hooldus. Seetõttu on väiksemad hilinemised võimalikud. «Reisijate mugavuse tagamiseks jäävad laevad hoolduse ajal liinile, kuid nelja peamasina asemel on korraga töös kolm,» selgitas Jõgi. Ta lisas, et väiksema võimsusega sõites on laevade maksimaalne kiirus 24,5 sõlme ja ülesõiduaeg tavalisest 10-15 minutit pikem.

«Sihtsadamasse hilinemise vältimiseks püüavad laevad väljuda 10 min enne graafikut, kuid seda vaid juhul, kui kõik check-in'i läbinud reisijad ja sõidukid ning kaup on jõudnud laeva,» ütles ta. Jõgi kinnitas, et hilinemise korral teavitatakse alati laevas viibivaid reisijaid. Tallink palub vabandust võimalike ebamugavuse pärast.

Tarbija24 küsis ka, kui palju aitab aeglasem sõit kütust kokkuhoida, kuid sellele küsimusele ettevõte ei vastanud.

Tagasi üles