/nginx/o/2014/01/23/2769458t1h1ced.jpg)
ASis ISS Eesti personalijuhina töötav Helo Tamme kirjutab oma blogis sellest, kuidas koostada töökuulutus nii, et sellele reageeriksid sajad huvilised.
ASis ISS Eesti personalijuhina töötav Helo Tamme kirjutab oma blogis sellest, kuidas koostada töökuulutus nii, et sellele reageeriksid sajad huvilised.
Tamme kirjutab hiljutise Netimarketi superostja konkursile tuginedes. Nimelt vaadati seda töökulutust netis 15 000 korda ning kandideerijate arvuks tuli uskumatu 800 inimest.
Esmalt kuulutuse visuaalsest poolest: tegemist on vaimuka disainiga, mida toetab tekst sobiliku kandidaadi kirjeldusest nagu näiteks: «Sinu jaoks on Hullud Päevad sama tähendusega nagu meeste jaoks Õllesummer».
Miks see töökuulutus siis nii edukas oli? See on näide äärmiselt sihtgrupipõhisest lähenemisest. Kuna suunatud on see nooremale generatsioonile, siis on sellest lähtuvalt kujundatud ka nii disain kui ka tekstisõnum. Mis on siis need reeglid, mida antud töökuulutuse puhul on jälgitud:
Töötasuvahemik. Tõenäoliselt oli see töökuulutus nii atraktiivne osalt just sellepärast, et töökuulutuses oli välja toodud orienteeruv töötasu vahemik.
Lühike ja lööv tekst. Pikk tekstkuulutus ei pruugigi noortele üldse silmagi jääda ja kui jääbki, ei pruugi nad seda läbi lugeda.
Foto on noortele suunatud reklaami puhul lausa kohustuslik element. See on see, mis jääb silma ja tänu millele pööratakse üldse kuulutusele tähelepanu. Eriti hea oleks, kui fotol oleks inimene, kes räägiks oma lugu antud ettevõttest, kuid kui seda ei ole, siis sobib hästi ka pildipanga toode.
Töökuulutus on interneti personaliotsinguportaalis CV-Keskus. Olgem ausad, enamik tänastest noortest on üles kasvanud interneti- ja arvutikeskkonnas ning sealt otsivad nad ka esimesena tööd. Kindlasti eelistavad nad paberlehele internetti.
Lisaks eeltoodule, tuleb noorte värbamisel arvestada, et: