Eesti Posti teenuseid kasutav klient kurdab, kuidas pakid kaovad, purunevad ja satuvad valedesse kohtadesse – teenusepakkuja aga vastutada ei taha.
Klient süüdistab Eesti Posti pakkide kadumises ja purunemises
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Turvaümbrikus saadetud maksikirja sisu oli arvatavasti mingi löögi või surve all purunenud, kadusid kaks standardkirja, üks pakk seisis mitu päeva pakiautomaadis ja üks on siiani kadunud,» rääkis Järvamaalt pärit Aigar Õhtulehele.
Ta on saatnud pildid rikutud kaubast nii Eesti Postile kui ka tarbijakaitseametisse, samuti on postiasutus kursis kadunud Post24 pakiga, kuid selgust pole endiselt – vaid tühjad lubadused.
Aigar kinnitab, et on esitanud Eesti Postile nii oma isikuandmed kui ka kõik muu olulise. Eesti Posti administratiivdivisjoni juht Kaido Padar ütleb, et neil on raske kontrollida, kas või kes on eksinud, kuna klient on keeldunud neile juhtumite uurimiseks isikuandmeid andmast.