Nutitelefoni omanikke vihastas välja müügikõne, milles Elisa esindaja kinnitas, et nende senine pakett kaob ära ja kohe, aega viitmata tuleb valida uus senisest kallim pakett.
Elisa müügikõne vihastas kliendid välja
«Elisa on otsustanud mingit salajast värbamiskampaaniat teha. Helistatakse kliendile, väidetakse, et nende praegust paketti ei pakuta enam ammu ning aeg oleks uue peale ümber kolida,» kurtis Tarbija24 ühendust võtnud Moonika. «Tegemist on n-ö personaalse pakkumisega, mille letihind on kõrgem, ning mõtlemisaega ei anta. Kohe tuleb otsustada,» rääkis naine. Ta lisas, et «salatsemine ja survestamine ei ole tarbijatega kommunikeerumine ning õiglane kaubandus.»
Samasuguse kõne sai ka üks teine lugeja, kellele teenindaja teatas, et kui inimene endale uut ja senisest märksa kallimat paketti ei vali, siis ettevõte ei saa enam mitte midagi garanteerida
Tarbijakaitseameti pressiesindaja Hanna Turetski sõnul ähvardada klienti ei tohi. «Siin võib olla vastuolu, kuid selleks, et konkreetsemalt öelda on vaja, et inimene, kellel on selline kokkupuude olnud, pöörduks meie poole ehk vaja on lõpptulemusena salvestist sellest kõnest,» selgitas ta.
Turetski sõnul on ilma ähvardamata aga tarbijal võimalus leping lõpetada, kui see ei ole tarbijale enam peale muudatuste elluviimist sobiv. Ka on tarbijakaitseameti esindaja sõnul ettevõttel õigus muuta teenuse pakkumise hinnakirja, teavitades sellest oma kliente ette.
Elisa pressiesindaja Marika Raiski sõnul on klientide vajadused viimase kahe aastaga väga palju muutunud ja suurem osa soovib täna kasutada varasemast paremaid mobiilse interneti kiiruseid. «Pakumegi uutele klientidele Elisa välja töötanud uusi lahendusi ja pakette, mis tagavad mobiilse interneti teenuste ja võimaluste täiemahulise kasutamise. Täpselt sama võimalust pakume ka olemasolevale kliendile, sest muidu olemasolevad kliendid toovad ikka välja, et neid unustatakse ära ja uusi pakkumisi neile ei tutvustata,» selgitas ta.
Raiski sõnul võivad need kliendid, kes ei soovi uusi võimalusi kasutada, varem soetatud paketi alles jätta täpselt nii kauaks, kui nad seda soovivad. «Kui meie teenindaja end kõne käigus ebatäpselt väljendas, siis palume vabandust ning kinnitame, et soovi korral võib klient jääda ikka vanasse paketti,» lubas ta.