Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kliendid maksavad preemiapunktide eest kinni pangateenuseid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
Swedbank.
Swedbank. Foto: Aldo Luud / Õhtuleht

Viimase kahe aasta jooksul on umbes 240 000 Swedbanki eraklienti tellinud preemiapunktide eest üle poole miljoni kingituse, mille abil peamiselt makstakse kinni pangateenuseid.

Ligikaudu kolmandiku preemiapunktide eest tehtud tellimustest moodustavad Swedbanki teatel pangateenused, millest tellitakse kõige enam tasuta netipanga makseid, krediitkaardi intressisoodustust või kodulaenu lepingutasu soodustusi.

Swedbanki jaepanganduse juhi Ulla Ilissoni sõnul tehti mullu detsembris üle 70 000 tellimuse. «Tavaliselt on alati aasta lõpp preemiapunktide eest kingituste tellimise osas aktiivsem periood, kuid sel aastal ületasid tellimuste mahud tugevalt varasemaid aastaid ja ka meie ootusi. Kliendid kasutavad oma preemiapunkte detsembris rohkem, et jõuludeks lähedastele meelehead tellida või heategevuseks annetada,» märkis Ilisson ja lisas, et ka jaanuaris on tellimuste maht suur, sest paljudel on preemiapunktid aegumas.

Heategevuse osas annetasid kliendid enim loomade abistamisega seotud mittetulundusühingutele, aga ka Toidupangale, Maarja Külale, Vähiliidule ja Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastefondile. Kahe aasta jooksul on Swedbanki kliendid läbi preemiaprogrammi heategevuseks kokku annetanud üle 123 000 euro.

Tagasi üles