Päevatoimetaja:
Sander Silm

Briti valitsus külmutas turunduseelarve

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Briti naelad
Briti naelad Foto: Wikipedia.org

Briti valitsus otsustas kuuemiljardilise kärpe juures lüüa käärid sisse ka kõigile mittekriitiliste reklaamikampaaniate eelarvetele.

Kantsler George Osborne tegi täna avalikuks esimesed avalikus sektoris tehtavad kärped, millega loodetakse leevendada 156 miljardi naelsterlingu suurust defitsiiti, kirjutas Marketing Week.

Muuhulgas kärbitakse ka kõikide mittekriitiliste konsultatsiooni, reklaami ja värbamisega seotud kulutusi.

Seni pole veel aga päris selge, millised kampaaniad nimetatakse mittevajalikeks ja tühistatakse.

Siiski võib kärpekääridest pääseda Briti tervishoiuministeeriumi kolmeaastane «Change4Life» kampaania, mille maksumus on 700 miljonit naela.

Tervishoiuminister Andrew Lansley andis nimelt valimislubaduse, et see kampaania saab teoks.

Konservatiivid ja liberaaldemokraadid on mõlemad lubanud valitsuse kulutused reklaamile ja kommunikatsioonile viia 1997. aasta tasemele.

Tagasi üles