Briti valitsus otsustas kuuemiljardilise kärpe juures lüüa käärid sisse ka kõigile mittekriitiliste reklaamikampaaniate eelarvetele.
Briti valitsus külmutas turunduseelarve
Kantsler George Osborne tegi täna avalikuks esimesed avalikus sektoris tehtavad kärped, millega loodetakse leevendada 156 miljardi naelsterlingu suurust defitsiiti, kirjutas Marketing Week.
Muuhulgas kärbitakse ka kõikide mittekriitiliste konsultatsiooni, reklaami ja värbamisega seotud kulutusi.
Seni pole veel aga päris selge, millised kampaaniad nimetatakse mittevajalikeks ja tühistatakse.
Siiski võib kärpekääridest pääseda Briti tervishoiuministeeriumi kolmeaastane «Change4Life» kampaania, mille maksumus on 700 miljonit naela.
Tervishoiuminister Andrew Lansley andis nimelt valimislubaduse, et see kampaania saab teoks.
Konservatiivid ja liberaaldemokraadid on mõlemad lubanud valitsuse kulutused reklaamile ja kommunikatsioonile viia 1997. aasta tasemele.