Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tele2 pälvis veebruari parima printreklaami tiitli

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Tele 2-he reklaam valiti veebruari parimaks printreklaamiks.
Tele 2-he reklaam valiti veebruari parimaks printreklaamiks. Foto: Tele 2

Postimehe korraldatava printreklaami võistluse veebruari parimaks valis žürii peaaegu üksmeelselt Tele2.

«Tele2 ärikliendile suunatud kampaania nurgakiviks on hästi valitud persoonid,» iseloomustas võidutööd žürii liige ja Nordea Panga turundusjuht Piret Reinson.

Valik (Ando Kiviberg ja Anni Arro) on tema sõnul ootamatu ja üllatav, sest festivali- ja kohvikuäris on oluliselt rohkem emotsioone.

Anni Arro on tuntud kohvikupidaja ja Ando Kiviberg Viljandis toimuva pärimusmuusika festivali peakorraldaja.

«Nimetatud valik annab võimaluse uute seoste tekitamiseks ning tugevamaks emotsionaalseks sidumiseks brändiga.»

Brändimaailmast lähtuvalt luuakse siin Reinsoni sõnul täpselt see õige Tele2 tunnetus, mis eristub EMT omast.

«Copy samuti äriklienti kõnetav - kvaliteet ja efektiivsus. Hinna ja kvaliteedi suhet jälgivad kõik.»

Iga kuu parim töö võistleb aasta lõpus teiste kuude parimatega, kus siis selgitatakse välja aasta parim.

Võitnud töö tegijad, st üks kliendi esindaja ja üks loovagentuuri esindaja saavad sõita Postimehe kulul Cannes Lions’i reklaamifestivalile, mis toimub 2011. aasta juunis Prantsusmaal.

Tagasi üles