Elron saatis eile mitmele olulisele väljumisele vaguni võrra pikemad koosseisud, mida võimaldas tootjatehaselt ennetähtaegselt kätte saadud rong.
Elron lisas populaarsematele liinidele vaguneid
Elroni juhatuse esimees Andrus Ossipi sõnul lubas Stadlerilt ennetähtaegselt kätte saadud rong veeremeid liinide lõikes ümber mängida nii, et ühe vaguni võrra pikemaid rongikoosseise sai hakata kasutama neljal Türi, kahel Viljandi ning kahel Rapla liini väljumisel.
Hetkel töötab Elron selle nimel, et juba järgmisel nädalal saaks õhtune, kell 16:56 väljuv Tallinna-Türi rong kolm lisavagunit ja et neli Tartu liini väljumist saaks igaüks kahe vaguni võrra pikemad koosseisud.
Lisanduvad vagunid leevendavad Ossipi sõnul tipptunnireiside täituvusprobleeme. «Täna saame seniseid reisijanumbreid analüüsides öelda, et täituvusprobleeme on esinenud seitsmel väljumisel 55st, ülejäänud 87 protsenti väljumistest on sisuliselt alahõivatud,» lausus Ossip. «Eile alanud rongikoosseisude pikendamisega astume suure sammu nende seitsme väljumise istekohapuuduse leevendamiseks.»
Hiljemalt järgmisel nädalal pikeneb kolme vaguni võrra 16:56 Tallinn-Türi väljumine ehk edaspidi liikleb seal 7-vaguniga rongikoosseis, milles on 375 istekohta.
Elroni teatel tuleks 7-vagunilise rongikoosseisu puhul Käru peatuses väljuda soovijail viibida sõidusuuna-poolses rongis. Kuna peatuses on lühike ooteplatvorm, avanevad Käru peatuses ainult selle rongi uksed.