Päevatoimetaja:
Sander Silm

Teleyks ei arvestanud sõbrasoodustust maha

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Panther Media / Scanpix

Tarbija24.ee poole pöördunud Rauno liitus märtsikuus Elisa odavoperatoori Teleyhega kampaania raames, kus nii sõbra liituma kutsunu kui ka sõber ise sai 2000 krooni väärtuses tasuta kõneaega. Operaatori süsteemivea tõttu jäi aga maikuus soodustus mõlemal sõbral maha arvamata.


Tasuta kõneaja saamiseks tuli veebruarist märtsini kestnud kampaania raames saata sõbrale edasi Teleyhe saadetud sõnum ning sõber pidi selle liitumisel ette näitama. Nii sai kumbki endale 2000 krooni väärtuses kõneaega, mis kehtis järgneva kümne kuu jooksul normaaltariifiga Eesti-sisestele kõnedele. Ühes kuus oli võimalik saada maksimaalselt 200 krooni soodustust.

Rauno probleemid algasid aga juba siis, kui sõber kutsus ta Teleyhte ja ta otsustas oma EMT kõnekaardi Teleyhe lepingu vastu vahetada.

Teleyhe klienditeeninduses öeldi talle, et muudatus võtab 10 päeva aega ning SMSiga antakse teada, millal võib SIM-kaardi telefonis välja vahetada. Kuid 10 päeva möödudes SMSi ei tulnud ning selgus, et tegemist oli süsteemiveaga.

Lõpuks sai siiski kõik korda ja esimesed arvedki tulid õiged, kuid 15. mail saabus Raunole arve, kus 200 krooni soodustust polnud maha arvestatud. Telefoni teel öeldi talle Teleyhe klienditeenindusest esimese hooga, et miinimumarve peab selle kampaania puhul ikkagi maksma.

Kuna klient jäi endale kindlaks, et miinimumarvet ei pea maksma, selgus lõpuks, et tegemist oli taas süsteemiveaga. Rauno sõnul polnud soodustus maikuus maha arvutatud ka tema sõbra arvest, kes ta Teleyhega liituma kutsus.

Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski tunnistas, et süsteemivea tõttu ei läinud soodustus maha kokku kuuel inimesel ning praeguseks on probleem lahendatud - kõikidele on uued arved koostatud, kuid need ei pruugi veel olla klientideni jõudnud.

Kuigi üleminek uuele kliendihaldus- ja arvesüsteemile on põhjustanud Elisa klientidele selle aasta algusest arusaamatusi arvetega, kinnitas Raiski, et Teleyks läks uuele süsteemile üle juba ammu ning neil juhtumitel pole mingit omavahelist seost.

Tagasi üles