Postimehe parima printreklaami valimistel valiti tulises võistluses jaanuari parimaks Silmalaseri reklaam.
Jaanuari parimaks printreklaamiks valiti Silmalaseri udused silmad
«Jaanuari parim sai valitud tulistes vaidlustes. Õnneks selleks sai valitud tugeva ja täpse ideega reklaam, millest võimatu mööda vaadata,» iseloomustas žürii liige agentuuri Tabasco ideede looja Indrek Viiderfeld.
Tema sõnul on uduseks photoshop'itud silmad koos lubadusega need lihtsa vaevaga taas teravaks teha lihtne ja leidlik.
«Kiitus reklaamitegijatele ja tellijatele nutikuse ja julguse eest»
Miinuspoolele võib Viiderfeldi sõnul kanda kogu lõppviimistluse - fondivalik ja -suurus ning informatsiooni paljusus koos mullikesega , mis ei tee lõpptulemust paremaks.
Iga kuu parim töö võistleb aasta lõpus teiste kuude parimatega, kus siis selgitatakse välja aasta parim.
Võitnud töö tegijad, st üks kliendi esindaja ja üks loovagentuuri esindaja saavad sõita Postimehe kulul Cannes Lions’i reklaamifestivalile, mis toimub 2011. aasta juunis Prantsusmaal.