Päevatoimetaja:
Sander Silm

Mille järgi valivad poed kaupa kassaletti?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tiina Kaukvere
Copy
Torupilli Selveri kassad.
Torupilli Selveri kassad. Foto: Toomas Huik

Suurbritannias korjas Lidl kett kassaletti juurest ära maiustused, mis asendati tervislikuma kaubaga. Nii soovisid poe külastajad. Mille järgi valivad Eesti poeketid kaupa kassaletti?

«Kassatsooni valitakse eelkõige tooted, mida inimesed on harjunud kassa juurest leidma, näiteks ajalehed, nätsud, šokolaadid, kondoomid. Lisaks oleme sinna paigutanud tooteid, mida toidupoes käies tikutakse unustama, näiteks patareid või tuletikud,» selgitas Selveri pressiesindaja Annika Vilu.

Arve hankijale

Igal aastal vaatab Selver üle kassatsooni valiku ning lähtub valikut tehes ka klientide ettepanekutest. «Kui oleme ise vastavalt klientide ootustele valinud toote kassatsooni, siis loomulikult ei esita me selle eest hankijale arvet. Küll aga tekib näiteks šokolaadi puhul  hankijate seas konkurents ja kõigi tooted kassaliini paraku ei mahu. Sellisel juhul eelistame tootjat, kes on valmis hea asukoha eest tasu maksma,» nentis Vilu.

Rimi pressiesindaja Katrin Bats selgitas, et koostööpartneritele tehakse konkurss kassatsoonis müüdavate toodete valmimiseks. «Toodete valikul lähtume ka oma terviseprogrammi kontseptsioonist pakkudes muuhulgas ka tervislikumaid valikuid nagu näiteks pähklid ja kuivatatud puuviljad,»kinnitas Bats.

Tagasi üles