Lugeja küsib: miks Lux Express kliente jooksutab?

Tarbija24
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lux Expressi täistunniekspress.
Lux Expressi täistunniekspress. Foto: Erakogu

«Pileteid müüb bussis eraldi inimene, kuid selline süsteem jooksutab klienti. Kui tulin 10 minutit enne bussi väljumist, siis ütles bussis olev teenindaja, et piletit saab osta alles 2 minutit enne väljumist, aga kui olin 5 minutit enne piletikassas, siis sealt öeldi, et bussist saab ainult. Miks bussifirma niimoodi kliente jooksutab?» uuris Tarbija24 lugeja.

Vastab Lux Expressi turundusjuht Kristiina Mehik.

Meil on enne bussi väljumist juhti abistamas klienditeenindaja, kelle roll on kontrollida pileteid, jagada reisijatele infot ja vajadusel ka müüa pileteid. Sageli on piletid eelmüügist välja müüdud ja siis saab klienditeenindaja vabade kohtade olemasolul pileteid müüa alles pärast seda, kui pealeminek on lõppenud. Antud informatsiooni põhjal tundub, et teenindaja informeeris klienti korrektselt, et pileti ostmiseks tuleb oodata.

Eesti-sisestel reisidel on meil klienditeenindajad olnud abiks alates novembrist, kuid rahvusvahelistel liinidel on selline süsteem olnud juba pikka aega. Piletimüügiprotsessi ei mõjuta see, kas pileteid müüb klienditeenindaja või bussijuht, mõlemal juhul on võimalik piletit bussist osta samadel tingimustel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles