Premia Foodsi neljanda kvartali käive kasvas aastaga tervelt kolmandiku ning mullune aastakäive ületas 2012. aasta tulemust 14,4 protsendiga.
Kalamüük suurendas korralikult Premia käivet
2013. aaasta 12 kuu kokkuvõttes kasvas käive kõigis Premia Foodsi ärisegmentides ja sihtturgudel, välja arvatud Venemaal, kus käibelangus tulenes rubla kursi nõrgenemisest euro suhtes, teatas ettevõte.
Suurima panuse Premia 2013. aasta käibekasvu andis kalasegment, mille käive kasvas võrrelduna eelmise aastaga 8,5 miljoni euro ehk 24,8 protsendi võrra. Premia Foodsi kogukäibest andis kala- ja kalatoodete segment 2013. aastal 43,2 protsenti.
Jäätisesegmendi käive kasvas võrreldes 2012. aastaga 1,3 miljoni euro ehk 4,9 protsendi võrra. Suurima rahalise panuse andis Eesti, kus käive kasvas aastaga 1,0 miljonit eurot ehk 10,8 protsenti. Jäätisesegment andis 2013. aastal Premia Foodsi kogukäibest 29,1 protsenti.
Külmutatud toodete segmendi käive oli 2013.aastal 24,2 miljonit eurot, mis on 8,0 protsenti ehk 1,8 miljoni euro võrra parem 2012. aasta tulemusest. Külmutatud toodete käibe osakaal Premia Foodsi 2013. a. kogukäibest oli 24,5 protsenti.
Premia sihtturgudest oli kiireima kasvuga Soome, kus 2013. aastal kasvas käive 7,2 miljoni euro ehk 24,9 protsendi võrra. Järgnes Eesti 2,4 miljoni eurose käibekasvuga ning kolmandale kohale tuli Läti 1,7 miljoni eurose käibekasvuga. Baltikumi käibe osakaal Premia Foodsi 2013. aasta kogukäibest oli 54,4 protsenti.
«2013. aasta oli Premia jaoks märgilise tähtsusega - esmakordselt ettevõtte ajaloos suutsime saavutada aasta kokkuvõttes üle 10-protsendilise ja üle 10-miljoni eurose orgaanilise käibekasvu,» ütles Premia Foodsi juhatuse esimees Katre Kõvask.