Turundusraadio saates kõnelenud Martinson märkis, et olulisemaid kliendikeskse tootearenduse põhimõtteid on see, et parima tooteturu suhte leidmiseks tuleb tarbijad panna tootearenduses osalema, et kukutada kiiresti läbi need ideed, mis ei toimi. Tema sõnul on tänapäevane arusaam toodete loomisest erinev varasemast ajast, mil juhid kartsid uudse toote läbikukkumist ja viimistlesid seda seetõttu oma parimate teadmiste alusel kulisside taga sageli aastaid. Enam pole läbikukkumine häbiväärne, vaid tootearenduse normaalne osa, rääkis ta.
«Mitte vigade vältimises pole küsimus, vaid selles, kuidas vead võimalikult kiiresti esile kutsuda ja läbi põdeda,» selgitas ta.
Martinsoni sõnul on kaasajal täiesti normaalne, kui turule tuua ebatäiuslik toode, sest siis saavad kliendid aidata seda kiiresti parandada. Eeskujudena nimetas ta populaarset fotode jagamise lehte Flickr, mis oli algselt arvutimäng ja maksmiskeskkonda Paypal, mis alustas hoopis ühest nutitelefonist teise infrapunaga raha kiirgamisest. «Kõigil läheb alguses rappa, küsimus on, kas jäädakse rappa või tullakse välja,» rääkis riskikapitalist. Tema sõnul näitavad kogemused, et kaks radikaalset kannapööret on iga uue toote turuletoomise puhul täiesti normaalne. «Ja kogemustega pole siin midagi pistmist, sest just kogenenumad teevad vahel uskumatuid vigu. Näiteks Microsoft oma tahvelarvutite ja MP3 mängijatega.»
Allan Martinsoni sõnul pole ettevõtjail, kes toovad turule uut toodet, vaja karta klientide kaasamist juba faasis, kus veel midagi valmis pole. Klient ei pane pahaks, kui talt nõu küsitakse ja võib juhtuda, et kui toode saab juba alguses 90 protsenti sisendit väljastpoolt arenduskoda, õnnestub ka vigu ennetada.