Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Nike tahab uue kampaaniaga Adidasele jalgpalli MM-il tuule alla teha

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Nike
Nike Foto: AP / Scanpix

Nike tegi jalgpalli MM-i kampaaniaga Facebookis algust ja esitas sellega oma suurimale konkurendile Adidasele globaalse jalgpalli väljakutse.

Nike avalikustas täna oma jalgpalli MM-i kampaania koos suhtlusvõrgustikus Facebook välja pandud kümneminutilise filmiga, kus osalevad Cristiano Ronaldo, Didier Drogba, Wayne Rooney ja teised maailmaklassi jalgpallurid, kirjutas adweek.com.

Video on nähtav ainult neile, kes on end Nike lehel ka registreerinud ja lisaks sellele on sinna üles pandud ka kolmeminutiline reklaam «Kirjuta tulevik», kus astuvad üles mõned eelmainitud jalgpalluritest.

Juunis plaanib Nike välja tulla online küljega, kuhu tarbijad saavad lisada enda tehtud videosid ja pilte.

Kuna Nike ja Adidas võistlevad omavahel jalgpalli varustuse alal, on tänavuse MM-i näol nende jaoks tegemist ülima lahinguga.

Adidase juht Herbert Hainer on varem Bloomberg Businessweekile öelnud, et säilitamaks MM-il liidri rolli, on nemad brändi arengusse tohutult investeerinud.

Kuid samas on Nike samuti väga enesekindel ning erinevuse märgiks riietavad nemad tänavu meeskonnad taastöödeldus polüestrist valmistatud vormidesse, mistõttu loodetakse tarbijatelt lisapunkte teenida.

Adidas, kes on jalgpalli MM-i sponsor olnud alates 1970. aastast, avalikusta oma tänavuse kampaania juba mitu kuud tagasi.

Tagasi üles