Taaskasutus on kogu Kaireti ettevõtmise alusloogika. «Meie poodide kangavalik pole kõige ilusam ja karedad-torkivad on nad ka enamasti. Kunagi ei tea ka seda, mis kangast peale pesemist järele jääb. Meeste puuvillased triiksärgid ja voodipesud, mida on kordi juba pestud, peidus olevad mürkained on väja uhutud - need on minu meelest laste jaoks kõige pehmemad ja paremad materjalid,» räägib Kairet.
Kangad ise inspireerivadki Kairetit. Ta näeb neis särkides ja padjapüürides mitte asjade esialgset funktsiooni, vaid tema peas muundub iga põnevam särgitriip kaisujänese kõrvadeks ja ja tavaline puuvillamaika etnobarbide punupatsiks.
Etno-barbi on pehmete unejäneste kõrval teine toode, mis klientide seas ootamatu populaarsuse saavutanud. Etno-barbil on päris-isendiga sarnased pikad-peenikesed käed ja jalad ning spetsiaalne rõivakollektsioon.
Aga muus osas puudub tal silmnähtav side originaaliga. Puudub plastmaterjali ja masstootmise isikupäratus, kodukootud barbipreili on käe all pehme ja omane. Kuigi silmnägu on sel pupel tahumatum, perfektsete põsesarnade väljajoonistumine pole olnud ilmselgelt eesmärk, on temas mingit ürgset omasust ja sidet selliste kaltsunukkudega, millega võisid mängida tänaste laste vana-vana-vanaemad.
Kuid ega heast ideest ja tugevast teostusest alati ei piisa, et asi ärilist mõõtu välja venitaks. Kairetil oli õnne, tema kaisujänesed pakkusid huvi JOIKi looduskosmeetika poele, sealt edasi kaunistasid need kaks aastat Stockmani kaubamaja jõululette. Tänaseks on naise valmistatud tooted pakkumisel mitmetes käsitööpoodides ja on jõudnud seeläbi ka välismaiste klientideni.
Paariaastase tegutsemise ajaga (sellise, kus võib rääkida juba pärisettevõtte dimensioonidest) on müük kenasti tõusu näidanud ja kulud nulli saadud. Uuest aastast kavatseb Kairet siseneda tasakesi ka lasteriiete turule, sest näeb seal oma ideedele selget nišši.