«Konverents on koht, kus on hea võimalus oma tooteid äriinimestele tutvustada, kartmata muutuda pealetükkivaks,» lausus 100 ideed tegevjuht Anu-Mall Naarits.
Ta kutsub kõiki toolitootjaid, kes soovivad oma tooteid äriinimestele tutvustada, endast teada andma hiljemalt 15. jaanuariks. «Võib-olla satub teie disaintoolile istuma mõni suurettevõtte juht, kes ei pea paljuks sarnaseid toole ka oma asutusse tellida. Ja mis siis, kui tellimus esitatakse sadades ühikutes,» ütles Naarits.
100 Ideed konverentsid on Marketingi Instituudist välja kasvanud uudse formaadiga konverentsikorraldaja, kes lubab konverentsilistele vähemasti saja uudse idee siiret igalt konverentsilt, kaasates selleks nii eeskõnelejate kui kuulajate kogemused.
Toolitootjad saavad endast teada anda siin.