/nginx/o/2014/01/09/2741350t1h6ef7.jpg)
Prantsuse kosmeetikatootja L’Oreal teatas eile, et tõmbab oma Garnier’ brändi Hiina turult välja, kirjutab The Wall Street Journal.
Prantsuse kosmeetikatootja L’Oreal teatas eile, et tõmbab oma Garnier’ brändi Hiina turult välja, kirjutab The Wall Street Journal.
Kontserni üllatuslik tegevus liigutus näitab, et lääneriikide kosmeetikafirmade tegevus Hiinas pole lihtne, sest konkurents on kõva, turg ülerahvastatud ning kosmeetikafirmad on läinud sellele turule massiliselt.
L’Oreali pressiesindaja teatas, et ettevõte enam Garnier’d Hiinas ei müü nin keskendub kahele brändile L’Oreal Paris ja Maybelline. L’Oreal on Hiinas kõikide toodetega ilubrändide seas esikohal ning Maybelline esikohal meigifirmade seas.