Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Heategevusfond värbas Carla Bruni-Sarkozy oma hea tahte saadikuks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Amy Winehouse
Amy Winehouse Foto: PA Wire / SCANPIX

HIV, tuberkuloosi ja malaaria ennetust ja ravi toetav rahvusvaheline heategevusorganisatsioon Global Fund värbas Prantsusmaa presidendiproua oma Euroopa teavistuskampaania hea tahte saadikuks.

«Sündinud HIV-vabana» kampaaniaga soovitakse tõsta inimeste teadlikust ja suurendada toetust fondi eesmärgile, millega loodetakse 2015. aastaks kaotada emapoolset lapse nakatumist HIVsse, kirjutas Marketing Week.

Kampaania kasutab tunnuslauset «Lootus levib kiiremini kui aids», millega loodetakse muidu nii tõsise sõnumiga kampaaniale anda juurde natukene optimismi.

Prantsusmaa presidendi Nicolas Sarkozy abikaasa Carla Bruni-Sarkozy andis oma hääle neljale filmile inglise, prantsuse ja hispaania keeles. Filmide loojaks on Prantsuse muusik ja produtsent Julien Civange.

Kampaania paisatakse nii traditsioonilisse kui ka digitaalsesse meediasse ning partneritena on enda kõrvale saadud juba Google, Youtube, MSN, Orange ja JCDeaux.

Digitaalset kampaaniat toetab ka hulk muusika- ja moesündmusi, muuhilgas ka kontsert, mida kannab üle YouTube.

Prantsuse moelooja Jean-Paul Gaultier disainib «Sündinud HIV vabana» logoga T-särgid ning juveelifirma Tiffany & Co valmistab limiteeritud koguse prosse.

U2 ja Amy Winehouse lubasid oma lugusid «With or Without You» ja «Back to Black» kasutada kahe kampaaniat tutvustava lisafilmi taustalugudena.

Global Fund seadis eesmärgiks, et alates kampaania alguspäevast 19. maist kuni 5. oktoobrini käiakse nende veebisaidil miljard korda.

Kampaania video.

Tagasi üles