Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Sõin just imehäid spagette ehk miks inimesed sotsiaalmeedias infot jagavad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: juhtimine.ee
Copy
Facebook
Facebook Foto: SCANPIX

Oled vahest lugenud Facebooki sõbra postitust sellest, kuidas tal trennis läks või millise uhke prae kallale ta peenes restoranis kohe asub. Miks ta seda infot jagab? Selgub, et peamine põhjus, miks inimesed sotsiaalmeedias mingit infot levitavad, on soov jagada midagi huvitavat, vahendab MarketingProfs üht Ipsose uuringut.

61 protsenti uuringus osalenud inimestest ütles, et nad jagavad huvitavat informatsiooni. Järgmine põhjus jagamiseks oli see, et info oli tähtis (43 protsenti), naljakas (43 protsenti) või et taheti teistele teada anda, mida infojagaja usub ja mis inimene ta õigupoolest on (39 protsenti). Kolmandik jagasid infot väärt toodete ja teenuste kohta ja umbes samapalju vastajaid jagas infot selleks, et mõnd organisatsiooni, juhtumit või uskumust toetada.

Kaks inimest kümnest tahtis teistele teada anda, millega ta parasjagu tegeleb või lihtsalt vestlust üleval hoida. 11 protsenti vastajatest tunnistas, et nad jagavad infot selleks, et näidata oma kursisolekut teemadega.

Uuringus osales 12000 inimest.

Tagasi üles