Päevatoimetaja:
Sander Silm

M&S jalgpalli MMi kampaanias astuvad üles vanad vutistaarid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
M&S'i uus kampaania, kus astuvad üles vutilegendid.
M&S'i uus kampaania, kus astuvad üles vutilegendid. Foto: Marks&Spencer

Marks & Spencer palkas oma meesteriideid reklaamima Inglismaa võiduka 1966. aasta jalgpalli MMi meeskonna liikmed, et müüginumbreid tõsta.

Rõivatootja kaasas oma viimase kollektsiooni «Collezione» reklaamidesse Sir Geoff Hursti, Martin Petersi, Roger Hunti ja Gordon Banksi, kes hakkavad nende rõivaid kandma, kirjutas Marketing Week.

Reklaam, mille tunnuslauseks on «Neli legendi, üks märk» tehakse avalikuks 21. mail.

Lisaks sellele hakkab jooksma ka eraldi reklaam, kus osalevad praegused Inglise jalgpallimeeskonna liikmed, kes kannavad M&Si poolt meeskonna jaoks tehtud ametlikke ülikondi. See reklaam kannab tunnuslauset «Kolm lõvi, üks rätsep».

Tänavu märtsis välja tulnud kampaanias kasutas rõivatootja reklaaminägudena Dannii Minogue’i, Twiggy ja Lisa Snowdonit ning VV Browni.

Selle kuu alguses selgus, et tänavu esimese kolme kuuga tõusis M&S müük 4,8 protsenti.

Tagasi üles