/nginx/o/2013/04/05/1675564t1hdf47.jpg)
Kaks kolmandikku tööotsijatest uurib võimaliku tööandja tausta kohta ka sotsiaalmeediast, selgus hiljutisest CareerBuilderi uuringust.
Kaks kolmandikku tööotsijatest uurib võimaliku tööandja tausta kohta ka sotsiaalmeediast, selgus hiljutisest CareerBuilderi uuringust.
Selgub, et 62 protsenti tööotsijatest teeb võimalikule tööandjale põhjaliku taustauuringu veel enne seda, kui ta üldse oma kandidatuuri üles seabki. Põhiküsimus, millele tööotsijad vastust otsivad, on see, kas firma päriselt ka on selline, nagu ta ennast näidata püüab.
Sotsiaalmeedias tuhnimine on mõlemapoolne – samast uuringust selgus, et 39 protsenti tööandjatest otsib sealt infot töölekandideerijate kohta. Ligi pooled tööandjad (43 protsenti) tunnistavad, et nad on leidnud sotsiaalmeediast töölekandideerija kohta sellist teavet, mis selle inimese tööle valimise välistab. 19 protsenti tööandjaid tunnistas aga, et nad on sotsiaalmeediast leidnud just positiivset ehk seda, mis inimesele kandideerimisel kasuks tuleb.