Briti ajakiri «Marketing Week» andis taaskord välja «Engage Awards» auhinnad parimatale reklaamidele.
«Marketing Week» valis Briti parimaid reklaamikampaaniaid
Auhinna väärilised reklaamid ja kampaaniad tehti teatavaks 18. mail.
Aasta Kaubamärgi Uuenduse auhinnaga pärjati O2 ja Aasta Kaubamärgi auhinna sai Comparethemarket.com.
Aasta Agentuuri tiitli viis koju VCCP, kelle klientide hulka kuulub ka Comparethemarket.com
Business to Business kategooria parimaks valiti PayPal «Unwelcome» kampaaniaga, heategevuse ja vabatahtlike sektoris pärjati parimaks Yorkshite Tea kampaania «Wallace & Gromit’s Great British Tea» ning ärisektoris «Britannia fot the 2009» avakampaania.
FMCG kategoorias valiti parimaks Walkersi «Do us a favore» kampaania, meediasektoris Walt Disney Studio kampaaniat filmile «Up» ja avalikus sektoris tunnustati kaitseministeeriumi kampaaniat «Start Thinking Soldier».
Jaemüügi kategoorias pälvis parima auhinna Waitrose «Essential Waitrose» kampaania, telekommunikatsiooni ja IT kategoorias T-Mobile «T-Mobile Dance» kampaania.
Aasta turundusteenuste pakkujaks pärjati National Schools Partnership.
Kõiki auhinnasaajaid vaata Marketing Weeki kodulehelt.