«Marketing Week» valis Briti parimaid reklaamikampaaniaid

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Marketing Week» ajakiri
«Marketing Week» ajakiri Foto: Marketing Week

Briti ajakiri «Marketing Week» andis taaskord välja «Engage Awards» auhinnad parimatale reklaamidele.

Auhinna väärilised reklaamid ja kampaaniad tehti teatavaks 18. mail.

Aasta Kaubamärgi Uuenduse auhinnaga pärjati O2 ja Aasta Kaubamärgi auhinna sai Comparethemarket.com.

Aasta Agentuuri tiitli viis koju VCCP, kelle klientide hulka kuulub ka Comparethemarket.com

Business to Business kategooria parimaks valiti PayPal «Unwelcome» kampaaniaga, heategevuse ja vabatahtlike sektoris pärjati parimaks Yorkshite Tea kampaania «Wallace & Gromit’s Great British Tea» ning ärisektoris «Britannia fot the 2009» avakampaania.

FMCG kategoorias valiti parimaks Walkersi «Do us a favore» kampaania, meediasektoris Walt Disney Studio kampaaniat filmile «Up» ja avalikus sektoris tunnustati kaitseministeeriumi kampaaniat «Start Thinking Soldier».

Jaemüügi kategoorias pälvis parima auhinna Waitrose «Essential Waitrose» kampaania, telekommunikatsiooni ja IT kategoorias T-Mobile «T-Mobile Dance» kampaania.

Aasta turundusteenuste pakkujaks pärjati National Schools Partnership.

Kõiki auhinnasaajaid vaata Marketing Weeki kodulehelt.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles