Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

A. Le Coq pani Navitrolla loomingu plekkpurkidele

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
A. Le Coq pani Navitrolla loomingu plekkpurkidele.
A. Le Coq pani Navitrolla loomingu plekkpurkidele. Foto: A.Le Coq

Joogitootja toob turule uue long drink’i G:N Safari Sunrise, mille purgi on kujundanud tunnustatud kunstnik Navitrolla. Müügile tuleb 600 000 kunstniku loominguga purki.  

A. Le Coq’i juhi Tarmo Noobi sõnul on see juba teine kord, mil ettevõte kasutab toote pakendi juures kunstnike loomingut.

«Eelmisel aastal andsid omanäolise kujunduse A. Le Coq Premium õllepurkidele Eesti noored disainerid ning seekord oli meil hea võimalus  G:N Safari Sunrise purgi kujundamisel teha koostööd Eesti ühe omanäolisema kunstniku Navitrollaga,» ütles Noop.

Noop lisas, et nüüd on igaühel võimalik poest endale  koju osta mõistliku hinna eest killuke kuulsat Navitrolla kunsti.

Noop leiab, et lisaks maitsele mängib toote juures olulist rolli ka pakend, mis mõjutab  esmase ostuotsuse tegemist.

«A. Le Coq on läbi aastate panustanud toote maitse arendusele lisaks ka pakendi arendusse ning otsinud erinevaid viise ja võimalusi selle atraktiivsemaks muutmiseks,» kommenteeris Noop.

A. Le Coq on Eesti long drink´ide turuliider. Nielseni jaekaubandusuuringu andmetel hõivas perioodil aprill-märts 2010 ettevõte 62,7 protsenti long drink’ide mahulisest turust.

A. Le Coq'i long drinkide tooteportfellis on lisaks uuele G:N Safari Sunrisele veel Cosmo, Mai Tai,  Green Lime, Mohhiito, Safari ja Grapefruit.

A. Le Coq on Eesti suurim joogitootja, kelle toodete sortimendis on kümme tootegruppi, neist suurimad on õlu, vesi, mahl ja karastusjook.

Joogitootja olulisemateks brändideks on A. Le Coq, Fizz, Aura ja Limonaad.

Tagasi üles