Turundusraadio kuulajad valisid lõppeva aasta turundustäheks ansambli Winny Puhh oma rahvusvahelise tähelennu eest, teisele kohale jäi tudengisatelliidi ESTCube kosmosesse saatmine ja kolmandaks kinnisvarafirma LVM kampaania «Müüdud 90 päevaga».
Üllatav: turundusinimesed valisid ansambli Winny Puhh aasta turundustäheks
Turundusraadio juhi Anu-Mall Naaritsa sõnul oli Winny Puhhi võit enam kui 300 raadiosaate fänni antud hääle seas ülekaalukas ja üllatuslik. Tema sõnul tuleb hääletustulemusi vaagides tõdeda, et Winny Puhh on oma tegevusega puudutanud ja mõjutanud rohkemaid inimesi kui esmapilgul arvata võiks, sealhulgas turundushuvilisi.
Ansambli Winny Puhh produtsendi ja muusikalise juhi Silver Lepaste sõnul puudub nende ansamblil küll teadlik turundusskeem, kuid kõigil liikmetel on piisavalt nutti, et osata asju suureks ajada. «Tegeleme aktiivselt äraütlemistega, valime hoolikalt, kellega koostööd teha,» avas Lepaste edu toonud taktika tahke. Bändijuht lisas, et päris kindlasti pole nad ei enne ega pärast Rick Owensi kuulsat moesõud asju juhuse hooleks jätnud, on teinud filmi, jne. Suurenenud tuntus on viinud ka oluliste esinemispakkumisteni, mis on alati sündinud tellija initsiatiivist.
Esikuuikusse pääsesid veel «Uma Pido 2013», Navitrolla maalid Võru kortermajade välisseintel ja telesaade «Su nägu kõlab tuttavalt». Kokku kandideeris Turundusraadio aasta turundustähele 34 erinevat sündmust, mis olid aasta jooksul pälvinud raadiolt nädala turundustähe tunnustuse.
Turundusraadio saateid saab järelkuulata siit.