Rimi otsustas anda kinkekorvi enam kui paarikümnele kliendile, kes 14. detsembril Rimi kauplustes toimunud ostuöös pettusid.
Ostuöö kampaanias pettunud kliendid said Rimilt kinkekorvi
«Võtame oma suuremaid ja väiksemaid eksimusi väga tõsiselt ning võimaluse korral alati vabandame klientide ees. Meil on heaks tavaks oma kliente tagasiside eest tänada ning antud juhul tegime seda kinkekorvide näol,» selgitas Rimi pressiesindaja Katrin Bats.
Rimi andis välja veidi enam kui paarkümmend kinkekorvi.
Bats lisas, et kokkuvõttes oli siiski ka väga palju rahulolevaid kliente, kes kampaania ajal pea poole soodsamalt mänguasju, nõusid, riideid, raamatuid ja muud taolist soetasid.
Detsembri keskel esmakordselt Rimi kauplustes toimunud ostuöö tekitas suurt segadust ning sattus lõpuks ka tarbijakaitseameti huviorbiiti. Kampaanias lubati paljudele tööstuskaupadele kuni 40-protsendilist allahindlust, kuid klientide väitel ei kehtinud lubatud allahindlus suurele hulgale toodetele, mis nende arvates oleks pidanud kuuluma tööstuskauba alla.
Rimi selgitusel tekkis segadus seetõttu, et tööstuskaupadeks peeti esmatarbekaupu, kuid tarbijakaitseameti hinnangul ei saa ega ei peagi tavatarbija teadma, millistel alustel on kauplustes tooted jagatud.
Tarbijakaitseamet pöördus selgitustaotlusega Rimi poole, kuna ameti esialgsel hinnangul oli 14. detsembril toimunud ostuöö kampaania tarbijaid eksitav ning tegu võis olla ebaausa kauplemisvõttega.