Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2010/03/20/334791t1hc0cc.jpg)
Kuu aja Pärast Cannes’is peetaval reklaamifestivalil astub kuulsate reklaamitegijate ja filmirežisööride kõrval üles ka Hollywoodi staar Ben Stiller.
Sitller astub üles koos Yahoo! turundusjuht Elisa Steeje ja reklaaminduse legend Jeff Goodbyga ning seltskond räägib loovuse rollist, mis kujundab maailma.
Räägitakse sellest, kuidas igasugune meedium inspireerib ja loob liikumisi ning aitab vormida tarbijate kogemusi.
Sessioonil, kus kolm legendi üles astuvad vaadatakse ka digitaalsetest piiridest üle, mis aitaksid leida uusi loovaid teid reklaaminduses.