/nginx/o/2013/06/28/1857812t1hd7de.jpg)
Itaalia lükkas internetimüügi- ja reklaamimaksu seadusemuudatuse käikumineku edasi järgmise aasta juulisse, kirjutab Reuters.
Itaalia lükkas internetimüügi- ja reklaamimaksu seadusemuudatuse käikumineku edasi järgmise aasta juulisse, kirjutab Reuters.
Internetimaksu (mida tuntakse ka «Google´i maksu» nime all) edasilükkamise tingis peaministri Enrico Letta ametliku avalduse järgi vajadus selle paremaks koordineerimiseks teiste Euroopa riikidega.
Maksu abil loodetakse kindlustada seda, et ettevõtted, mis reklaamivad ja müüvad oma tooteid Itaalias internetis, saavad seda teha ainult juhul, kui neil on Itaalias neid esindav ettevõte, mille kaudu nad riigile makse maksavad. Kavandatavat muudatust on teravalt kritiseerinud Euroopa komisjon, mis pani enne maksu parlamendi heakskiitmist kahtluse alla selle seaduslikkuse.