Itaalia lükkas internetimüügi- ja reklaamimaksu seadusemuudatuse käikumineku edasi järgmise aasta juulisse, kirjutab Reuters.
Itaalia kehtestab tulevast juulist «Google´i maksu»
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Internetimaksu (mida tuntakse ka «Google´i maksu» nime all) edasilükkamise tingis peaministri Enrico Letta ametliku avalduse järgi vajadus selle paremaks koordineerimiseks teiste Euroopa riikidega.
Maksu abil loodetakse kindlustada seda, et ettevõtted, mis reklaamivad ja müüvad oma tooteid Itaalias internetis, saavad seda teha ainult juhul, kui neil on Itaalias neid esindav ettevõte, mille kaudu nad riigile makse maksavad. Kavandatavat muudatust on teravalt kritiseerinud Euroopa komisjon, mis pani enne maksu parlamendi heakskiitmist kahtluse alla selle seaduslikkuse.