Volvo loodab kogu hingest läbimurdele ja uuele algusele Hiinas ning on löönud lauale kõik kaardid alates puhtast salongiõhust ja lõpetades puhtrootsilike kaneelikuklitega.
Volvo müüb Hiinas «paigakest puhta õhuga»
Kuna Hiina suurlinnade elanikud on püstihädas kohutavalt saastatud õhuga, rõhub Volvo nüüd oma kümne aasta eest juurutatud tehnoloogiale, mis hoidis autode sisemusest eemal kaskede õietolmu.
86-aastase autotootja elus on käes kriitiline aeg ning tulemas on mitmeid uusi mootoreid, platvorme ja mudeleid, millest esimene näeb ilmavalgust juba järgmisel aastal, kirjutab Wall Street Journal.
Aastal 2010 hiinlaste Zhejiang Geely Holding Groupi omandusse läinud Volvo ei väsi rõhutamast oma Rootsi juuri. Nagu toonitas tegevjuht Håkan Samuelsson, on võtmesõnad nüüd ja ka edaspidi turvalisus, keskkond ja skandinaavialik disain.
Uue S60 sedaani hiinlastele suunatud loosung kõlab kargelt ja selgelt: «Puhas õhk on lähedal» (Clean Air, Close at Hand).
Jiangsu provintsi finantsisti Zhou Maoxiangi sõnutsi, kes endale kaks aastat tagasi Volvo S80 soetas, oli otsuse taga osati ka imeline elukvaliteet, mida ta viis aastat Rootsis töötates nautida sai. «Mulle avaldasid muljet [Rootsimaa] puhas õhk ja rohelised metsad. Rootslased teevad kõike [oma] rangete standardite alusel.»
Zhou sõnad on Volvo uue turundusjuhi Tomás Caetano kõrvadele kui helisev muusika. Lisaks õhupuhtusele laseb Caetano käiku veel ühe Rootsi võlunipi: Volvode müüjad kogu maailmas hakkavad pakkuma külastajaile traditsioonilisi kaneelikukleid.
«Meil tuleb jutustada oma lugu, tekitada isu meie toodete järele ja avada inimestele meie toodete taust. Kaneelikukkel aitab,» teatas turundusjuht.
Veel ühe «Rootsi juurena» saab iga valmiv Volvo digitaalse muusikateenuse Spotify võimaluse.