Tänapäeva digitaalselt aktiivne naine hakkab oma poodlemistuuriga pihta juba ammu enne kauplusesse teele asumist.
Naised otsivad enne ostlemistuuri abi internetist
Tänavu märtsis ja aprillis tehtud uuringust selgus, et 68 protsenti naistest teeb ostuotsuseid online sooduskupongide järgi, 66 protsenti teeb ostuotsuseid poodidest saadud kupongide põhjal ja 59 protsenti võtab arvesse ka sõpradelt/sugulastelt saadud soovitusi, kirjutas adweek.com.
iVillage / SheSpeaks uuring analüüsib online-teabe ja -arvamuse ning kupongide kasvavat rolli ostuharjumuste väljakujunemisel.
Uuring tehti SheSpeaks online -keskkonnaga liitunud naiste hulgas.
Teistest mõjukatest online-vahenditest toodi esile poe või toote valiku osas ettevõtetelt või kauplustelt saadud e-mailid (45 protsenti vastanutest pidas seda oluliseks), 36 protsenti vastanutest pidas oluliseks ka brändide ja ettevõtete kodulehekülgi.
33 protsendile vastanutest olid olulised ka blogides tehtud soovitused ning 19 protsenti võttis arvesse ka sõprade Facebooki või Twitterisse jäetud postitusi.
Uuringust järeldub, et tarbija jaoks on tähtsad teiste poolt internetti jäetud kommentaarid mingi kaubamärgi kohta, lausa 77 protsenti vastanutest ütles, et teiste kommentaarid panevad neid kauplustest kirjeldatud tooteid otsima.
70 protsenti väitis, et teiste kommentaarid panevad neid samuti samu tooteid valima/mitte valima ning 67 protsenti ütles, et nemad ka ilmselt ostaksid teiste kiidetud toodet.
Uuringust selgus, et olulist rolli mängivad ka online-kupongid. 77 protsenti vastanutest ütles, et juhul kui kupong oleks printimisvõimalusega paneks see neid tõenäoliselt toodet poest otsima.
74 protsenti ostaks ilmselt toote tänu kupongile ja 71 protsenti valiks seetõttu selle toote teise sarnase toote asemel.