Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Pea pooled lugejad kulutavad lapse jõulukingitusele üle 30 euro

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Lakson
Copy
Laste jõulukingituste pealt kokku ei hoita.
Laste jõulukingituste pealt kokku ei hoita. Foto: SCANPIX

Tarbija24 gallupiküsimusele, kui kalli kingituse teed oma lapsele, vastas 46 protsenti lugejatest, et kulutab üle 30 euro.

18 protsenti vastanuist teeb lapsele jõulukingituse 20-30 euro, 12 protsenti kuni 5 euro ning 10 protsenti vastanuist 10-20 euro eest.

7 protsenti vastanuist käib lapse jõulukingituse eest välja 5-10 eurot ning sama palju vastas, et meisterdab jõulukingi ise. Küsimusele vastas 526 inimest.

Postimees uuris ka kaupmeestelt, milliseid mänguasju jõulude ajal enim ostetakse. Juku mänguasjakaupluse, Kaubamaja ja supermarketite müügiandmete põhjal on nõutuimad kingid pehmed mänguasjad, Lego ja Duplo klotsid, meisterdamiskomplektid, Furby loomakesed, Bambolina rääkiv nukk, lendavad haldjad, peitust mängiv jänes, La Dee Da trendinukud, ninja-kilpkonnade tegelased, Barbie ja Monster High nukud, Hot Wheelsi, Welly ja Siku autod ning lauamängud ja pusled.

Juku mänguasjapoe turundusjuhi Enel Lausa sõnul kasvab jõulude ajal mänguasjade müük mitmekordselt ning sel aastal on kahtlemata suurimateks hittideks interaktiivsed ja «iseelavad» mänguasjad nagu Furbyd, Teksta koerad ning lendav haldjas Flying Fairy. «Hetkel paistab, et tulemas on üle aastate parimad müüginumbrid,» möönis Lausa.

Märksõnad

Tagasi üles