30-tunnine tööpäev lõppes reklaamibüroo töötajale surmaga

Urho Meister
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Young & Rubicani reklaam.
Young & Rubicani reklaam. Foto: SCANPIX

Indoneesias suri 27-aastaselt rahvusvahelise reklaamiagentuuri Young & Rubicam töötaja Pradna Paramita, olles töötanud järjepannu 30 tundi.

Viimasel ajal oli neiu Twitteri vahendusel korduvalt kirjutanud, et teeb väga palju tööd ning joob suures koguses energiajooke, vahendab Dienas Bizness.

Samuti naljatas Pradna, et peab endale ilmselt kabinetti voodi soetama. 

Pärast 30-tunnist tööpäeva läks Pradna sõbrannadega restorani õhtust sööma, kus aga kaotas teadvuse. Arstid diagnoosisid neiul kooma.

Pradna suri teadvusele tulemata.

Young & Rubicami endiste töötajate sõnutsi sunnib agentuur inimesi regulaarselt ületunnitööd tegema.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles