Pahane klient: Elion sunnib uut nutiTV-d peale

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elioni uue nutiTV kanalite list.
Elioni uue nutiTV kanalite list. Foto: Elion

Elioni iseteeninduses senise teemapaketi lõpetada soovinud mehe sõnul selgus talle üllatuseks, et uute kanalite tellimiseks peab ta hakkama kasutama nuti TV-d. Elioni kinnitusel ei õnnestunud vana paketti taastada tehnilistel põhjustel.

«27. novembril läksin Elioni iseteenindusse ja tahtsin lõpetada lastekanalite teemapaketi,» rääkis Janel Aulik. Kui ta hiljem soovis uusi kanaleid valida, siis seda ta enam teha ei saanud ja Elion soovitas tal hakata kasutama nutiTV-d. «Mingit hoiatust selle kohta ei kuvatud, et ma enam kanaleid valida ei saa,» oli mees pahane.

Ta helistas infotelefonile ja palus paketi lõpetamise tühistada, kuid talle öeldi, et see pole võimalik. Kümmekond minutit hiljem helistas ta uuesti, kui selgus, et ta siiski näeb neid tühistatud paketi kanaleid. Seekordne teenindaja kinnitas, et tegelikult tühistas mees paketi juba päev varem. «Teenindaja ütles mulle, et meil on teile tore pakkumine – võtke nutiTV,» meenutas mees vestlust. Küll aga selgus, et kui ta seni maksis laste teemapaketi eest kolm eurot, siis nüüd tuleb tal hakata maksma viis eurot.

Mees helistas kolmandat korda Elioni klienditeenindusele, et pretensioon esitada. «Ma ei pea seda õigeks, et Elion vahetab pettusega tootepakette, teeb seda inimesi teavitamata ja sunnib võtma kallima teenuse,» rääkis mees. Kolmas teenindaja aga olevat öelnud, et mingeid muudatusi pole tehtud, aga ta registreerib siiski pretensiooni ära.

Sellegipoolest pidi pere mõne aja pärast hakkama kasutama nutiTV-d. «Nüüd on olukord, kus ma maksan kahe multifilmikanali eest rohkem kui seni kuue eest,» oli ta nördinud. Mehe sõnul vabandati ta ees, et muudatust tehes hoiatust ei kuvatud ning nüüdseks kuvab Elion väidetavalt ka vastavat hoiatust. «Mul ei ole kahju rohkem raha maksta, aga see on  häbematu käitumine firma poolt, kellest ma poleks kunagi seda osanud oodata,» sõnas mees. Lisaks pahandab teda asjaolu, et digiboksi sisse lülitamisel ilmub teade, et osta uus pult.

«Kõiki teenuseid, mis kliendil enne uue nutiTV turuletulekut tellitud oli, saab klient jätkuvalt kasutada ja samuti neid teenuseid lõpetada,» kinnitas Elioni pressiesindaja Kadri Talvistu. Ta selgitas, et antud juhul soovis klient lõpetada lastepaketi tellimuse ning tegi seda 27 novembril läbi iseteeninduse. «Kui iseteeninduses ükskõik mis teenus lõpetatakse, ei kuvata seal mingit hoiatust - tegemist on lihtsalt teenuse tellimise lõpetamisega,» rääkis Talvistu. Ta lisas, et infoteateid kuvatakse TV ekraanil  ja iseteeninduses juhul, kui klient soovib uuele nutiTV-le üle minna.

Mõne aja pärast helistas klient klienditeenindusse ja soovis lastepaketi tellimuse taastada. «Seda ei õnnestunud tehnilistel põhjustel enam teha,» ütles pressiesindaja. Kuna klient soovis siiski kahte lastekanalit, soovitati tal üle minna uuele nutiTV-le. «Eelnevalt selgitas klienditeenindaja talle uue nuti TV-ga seonduvaid asjaolusid ning klient oli üleminekuga nõus,» ütles Talvistu. Ta kinnitas, et kõik kolm telefonikõnede salvestust kuulati üle, erinevat infot lastepaketi tellimuse taastamise osas teenindajad andnud ei ole.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles