/nginx/o/2010/02/05/307216t1h3d35.jpg)
«Postimehe» jaanuari meediakonkursi võitjaks valis žürii Tele 2 reklaamikampaania, mis jäi silma oma bänneriga, mis arvestas reaalselt aega.
«Postimehe» jaanuari meediakonkursi võitjaks valis žürii Tele 2 reklaamikampaania, mis jäi silma oma bänneriga, mis arvestas reaalselt aega.
«Tegemist oli väga jõulise ja julge kampaaniaga, mille internetibänneri lahendus pälvis žürii ühtse tunnustuse,» ütles žürii liige Tiivi Püvi.
Internetibänneri puhul oli kasutatud lahendust, kus banner arvestas reaalset aega, mida inimene veebilehel viibides oli kulutanud ning arvestas selle aja ümber telefonikõne maksumuseks.
«Reklaam oli silmatorkav ja nutikas ning pani sõnumile juurde ajalise mõõtme. Sellise lähenemisega suutis Tele 2 eristuda ülejäänud reklaamidest, alustades dialoogi veebilehel viibijaga,» iseloomustas Püvi reklaami.