Tele 2 pälvis võidu tänu põnevale internetibännerile

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tele2he reklaam, mis näitab reaalselt kõne peale kulutatud raha.
Tele2he reklaam, mis näitab reaalselt kõne peale kulutatud raha. Foto: DDB Eesti

«Postimehe» jaanuari meediakonkursi võitjaks valis žürii Tele 2 reklaamikampaania, mis jäi silma oma bänneriga, mis arvestas reaalselt aega.

«Tegemist oli väga jõulise ja julge kampaaniaga, mille internetibänneri lahendus pälvis žürii ühtse tunnustuse,» ütles žürii liige Tiivi Püvi.

Internetibänneri puhul oli kasutatud lahendust, kus banner arvestas reaalset aega, mida inimene veebilehel viibides oli kulutanud ning arvestas selle aja ümber telefonikõne maksumuseks.

«Reklaam oli silmatorkav ja nutikas ning pani sõnumile juurde ajalise mõõtme. Sellise lähenemisega suutis Tele 2 eristuda ülejäänud reklaamidest, alustades dialoogi veebilehel viibijaga,» iseloomustas Püvi reklaami.

Tagasi üles