Tarbijakaitseamet pöördub selgitustaotlusega Rimi poole, kuna ameti esialgsel hinnangul oli 14. detsembril toimunud ostuöö kampaania tarbijaid eksitav ning tegu võib olla ebaausa kauplemisvõttega.
Tarbijakaitseamet võtab Rimi ostuöö luubi alla
Rimi ostuöö vihastas kliendid välja, kuna kampaanias lubatud kuni 40-protsendiline allahindlus tööstuskaupadele ei kehtinud paljudele toodetele, mis klientide arvates oleks pidanud kuuluma tööstuskauba alla. Rimi selgitusel tekkis segadus seetõttu, et tööstuskaupadeks peeti esmatarbekaupu.
«Meie hinnangul ei saa ega ei peagi tavatarbija teadma, millistel alustel on kauplustes tooted jagatud,» nentis tarbijakaitseameti pressiesindaja Hanna Turetski. «Näiteks millised kaubad lähevad esmatarbekaupade alla ning kas kingapael on esmatarbe- või tööstuskaup. Samuti oleme seisukohal, et antud juhul on Rimi Eesti Food AS eksitanud oma reklaamiga tarbijaid, jättes selgelt välja toomata, millistele kaubagruppidele antud allahindlused kehtivad,» lisas Turetski.
Hetkel amet enamat ei kommenteeri, kuna menetluse lõpp sõltub mitmest asjaolust sh kas on kergendavaid või raskendavaid asjaolusid, näiteks esmakordne rikkumine või mitte.